Как администратор сайта обязан выложить правила форума, чтобы не было лишних вопросов.
1. Запрещается:
1.1 Оскорбление гостей, участников форума и любых третьих лиц.
1.2 Оскорбление администрации форума.
1.3 Употребление в речи матерных выражений.
1.4 Чрезмерное употребление в речи различных некультурных сленгов.
1.5 Реклама в разделах, не предназначенных для этого.
1.6 Флуд, флейм и оффтоп в разделах, непредназначенных для этого.
1.7 Публичное обсуждение действий администрации.
1.8 Большое количество восклицательных или вопросительных знаков в сообщениях, смайликов и различных спецсимволов.
1.9 Дублирование тем и сообщений.
1.10 Разжигание любых конфликтов.
1.11 Устраивать разборки и бессмысленные перебранки. Для выяснения отношений используйте систему ЛС. (личное сообщение)
1.12 Создание клонов - дублей уже зарегистрированных пользователей.
ПРИЯТНОГО ОБЩЕНИЯ
Подготовка к ГИА.
Ваш микрозайм одобрен
Виталий | 14.01.2025
Ваш микрозайм одобрен - выдача в день обращения
---
АНТИСПАМ MAIL.RU пометило это письмо опасным!
В России спам-рассылку писем запрещает Кодекс РФ об административных правонарушениях (статья 14.3.)
и Федеральный закон РФ «О рекламе» (статья 18, п. 1).
Жалобы на спам подают в Управление Федеральной антимонопольной службы (УФАС)
и в Роскомнадзор (https://rkn.gov.ru/treatments/ask-question/).
Ваш микрозайм одобрен
Виталий | 14.01.2025
Ваш микрозайм одобрен - выдача в день обращения
---
АНТИСПАМ MAIL.RU пометило это письмо опасным!
В России спам-рассылку писем запрещает Кодекс РФ об административных правонарушениях (статья 14.3.)
и Федеральный закон РФ «О рекламе» (статья 18, п. 1).
Жалобы на спам подают в Управление Федеральной антимонопольной службы (УФАС)
и в Роскомнадзор (https://rkn.gov.ru/treatments/ask-question/).
Требуется продавец консультант
VictorMer | 21.01.2022
Также в обязанности входит часть административной работы, заказ продукции, материалов, обработка заявок. Оплата: оклад + % Звоните, пишите для более подробной информации.
Больничный лист задним числом
Michaelcic | 17.01.2023
Медицинская справка купить задним числом надежно в Москве. Медицинские справки в Москве без посещения врачей за 1 день. Все районы Санкт-Петербурга. Низкие цены! Быстрая доставка! Анонимность! Только лицензированные клиники Docmed. По всем правилам Минздрава, любые проверки. Для связи:Тел.: +7(499)653-94-43; Email: spravki-dok@mail.ru
AdultVideo
hdultVideo-Soade | 26.11.2023
I visit every day some sites and information sites to read
content, however this blog presents quality based posts.
my page: <a href="URL">текст ссылки</a>
Предлагаю высокооплачиваемую работу в теневой сфере, опыт не требуются.
RonaldWriva | 20.12.2021
Желаешь получать 200-500к в месяц? Не вопрос! От вас требуется только решительность. Никаких вложений и тд. Серьезно настроен? Пиши в телеграм @karabeitm
Высокий доход без опыта и вложений, нужны серьезные люди
RonaldWriva | 20.12.2021
Предлагаю высокооплачиваемую работу в теневой сфере, опыт и вложения не требуются. Всему научим. Пишите в телеграм @karabeitm
Ищем людей на работу, без опыта
RonaldWriva | 19.12.2021
Желаешь получать 200-500к в месяц? Не вопрос! От вас требуется только решительность. Никаких вложений и тд. Серьезно настроен? Пиши в телеграм @karabeitm
Работа до 500к в месяц
RonaldWriva | 19.12.2021
Нужны целеустремленные парни и девушки на высокооплачиваемую работу. Опыт работы не требуется. Зарплата начинается от 100к в месяц и при должном старании может доходить до 500-600к! Вакансии ограничены, поторопитесь! Жду вас в телеграме @karabeitm
Предлагаем рассылки через контактные-формы сайтов фирм РФ.
conttwbhb | 15.12.2021
Добрый день!
Рассылаем через формы обратной связи сайтов организаций Российской Федерации и СНГ.
Рассылки ваших коммерческих предложений через формы-контактов сайтов организаций по всем странам мира на всех языках.
сайт: kontakt(тире)forma(точка)cn
ЧТО ТАКОЕ РАССЫЛКА ПО ФОРМАМ ОБРАТНОЙ СВЯЗИ САЙТОВ?
Это рассылка по контакт-формам в разделах обратная связь, которые заполняются нашим программным обеспечением в автоматическом режиме, со скоростью несколько тысяч контакт-форм в минуту, при этом разгадывается цифровой и буквенный код с картинок (CAPTCHA).
Далее сообщения с вашими деловыми предложениями приходят на контактные E-mail организаций.
При рассылках через формы обратной связи получается, что каждый сайт отправляет письмо «себе сам» и, поэтому все E-mail приходят во входящие именно на тот электронный адрес на который организация принимает деловую информацию.
Уникальное торговое предложение:
Быстрое 100% оповещение предприятий и владельцев вебсайтов о новых предложениях.
Поиск новых клиентов, которых не найти с помощью других видов рекламы.
ЦЕЛЬ:
Найти новых клиентов, которых не найти через другие виды рекламы.
В чём выгода:
1.100% доставка коммерческих писем.
2.Увеличение клиентской базы.
3.Расширение своего сегмента рынка.
4.Рассылки по тематикам и регионам.
5.Отправка писем лицам, принимающим решения.
6.Анализ спроса/предложения.
7.Проведение маркетинговых акций.
8.Проведение опросов и изучение общественного мнения.
9.Скорость оповещения.
10.Стоимость.
11.Выход на рынки других стран.
Конкурентные преимущества:
1.При рассылке по контакт-формам все сообщения попадают в папку inbox, при рассылке по емейл до пяти процентов.
2.При рассылке по контакт-формам за 24 часа можно разослать несколько миллионов писем в инбокс, при рассылке по емейл несколько тысяч попадают в папку inbox оставшиеся чаще всего либо не доходят, либо пополняют папку spam.
3.При рассылке по формам обратной связи сообщение не блокируется почтовыми системами так-как отправляется с разных вебсайтов, при рассылке по электронной почте можно разослать несколько тысяч, потом всё равно будет блокировка всех ip адресов с которых она производится.
4.При рассылке по формам обратной связи используется минимум синонимов-макросов для составления текста и заголовков письма, при рассылке по емейл нужно «макросить» (синонимизировать) каждое слово и создавать десятки тысяч разных заголовков.
5.Многие фирмы специально прячут свой E-mail и оставляют только контактную форму для связи.
6.При масштабной рассылке по E-mail ваше деловое предложение приходит каждому сотруднику предприятия (что вызывает раздражение), в отличие от рассылки по формам обратной связи, где письмо получают на электронный адрес, специально выделенный для деловых предложений.
7.1/2 часть корпоративных E-mail рапсположены на бесплатных почтовых серверах, по E-mail они слабо «пробиваемы», а при рассылке по формам обратной связи все сообщения через эти сервера электронной почты доставляются адресатам на 100-процентов.
8.Только тридцать-сорок процентов организаций размещаются в справочниках в течение нескольких лет, все остальные уже есть в наших базах ВОЙС и ждут ваших коммерческих предложений.
То есть почтовые ящики организаций из справочников завалены спамом следовательно,не будут иметь такого профита, как рассылки по контакт-формам по нашим свежим базам ВОЙС.
9.Через формы обратной связи, можно рассылать любые "stop-слова" в заголовках и в "теле писем", при E-mail рассылке такие письма либо не доставляются, либо попадают в папке спам.
В список стоп-слов почтовых систем входят практически все фразы и слова побуждающие получателей к действиям.
Применение:
1.Поиск новых клиентов.
2.Быстрое оповещение рынков о новых деловых предложениях.
3.Информирование первых лиц.
4.Тестирование спроса на товары и услуги.
5.Проведение тендеров.
6.Проведение маркетинговых акций.
7.Проведение опросов и изучение общественного мнения.
8.Поиск клиентов за рубежом.
Причины чтобы заказывать:
1.100% доставка ваших писем и коммерческих предложений миллионам предприятий по всем странам мира.
Каждый вебсайт, отправляет сообщение себе самому, поэтому обходятся все фильтра почтовиков.
2.Рассылка по контакт-формам это идеальное средство в плане проведения разных исследований по маркетингу, изучений и опросов мнения общественности по любому направлению и виду деятельности.
При рассылке по формам обратной связи вы будете точно знать, что ваше письмо было доставлено сто процентам потребителям вашего товара или услуги и если товар или услуга «плохо продвигается», то возможные проблемы в чём-то другом, например в ценообразовании.
При этом вы в течение 7 дней увидите реальный спрос на свои услуги и товары, вам не нужно будет тратить деньги на аренду помещения и другие более долгие и дорогостоящие маркетинговые мероприятия.
3.Рассылка по контакт-формам это очень быстрый и экономичный способ выйти со своим товаром или услугой на рынки других стран.
4.Рассылка по контакт-формам это отличный инструмент для проведения различных тендеров.
5.Еженедельное обновление базы, так как каждый день регистрируется более 150000 новых сайтов по всему земному шару, а вы в свою очередь получаете потенциальных новых клиентов.
6.Полный географический охват по всем государствам земного шара.
7.Мы предлагаем клиентов, которые не доступны другими видами рекламы.
При рассылке по контакт-формам вы сможете «достучаться» до той части ваших заказчиков, к которой невозможно «пробиться» в автоматическом режиме любым другим способом.
Например, вы сможете доставить коммерческое предложение тем потенциальным заказчикам, которые ранее были недоступны из-за почтовых фильтров при рассылках по емейл.
В реальности сложилась очень необычная ситуация, предприятия, которые находятся в справочниках в прямом смысле «завалены» всякими деловыми предложениями, при этом оставшимся пишут мало или совсем не пишут.
8.Авторская техника по расшифровке CAPTCH.
Существуют специальные сервисы по разгадыванию цифрового и буквенного кода (CAPTCHA), разгадать 1000 CAPTCH стоит 1$.
Из этого следует, что, обрабатывая один миллион интернет ресурсов программа разгадке один миллион капч, что стоит 1000 $ только на на расшифровке капчи, а у нас это без оплаты для вас!
9.Заказывая рассылку по контакт-формам вы продвигаете свой товар или услугу не отдельным физ. лицам, а целым трудовым коллективам, например доменная зона .com, где имеется более 150 миллионов деловых предприятий со всех стран (у нас есть выборки из всех международных зон по каждой стране).
10.Рассылка по контакт-формам является в том числе и видом SMS рассылки.
Электронный ящик привязанный к форме обратной связи является основным электронным ящиком предприятия, через который идут заказы и деловые предложения, эту электронную почту также настраивают на сотовые телефоны, так-как на информацию нужно очень быстро реагировать, чтобы не терять заявку или актуальность делового предложения.
11.В базу данных по каждой стране входят в том числе и все совместные предприятия со всех стран, работающие или тесно связанные с данной страной, например национальные общины и диаспоры.
BAN, санкции поисковиков и почтовых систем?
Эти рассылки являются альтернативой рассылок по электронной почте, поэтому поисковые санкции и "Бан" на них не распространяются.
Почтовик доставляет данные сообщения в папку входящие, так-как оно идёт по "прогретому каналу электронной почты" с белого ip адреса интернет ресурса на корпоративный емейл этого-же сайта.
Говоря проще, эти рассылки "живут в E-mail" и почтовые фильтра на них не реагируют, потому, что у почтовиков есть определённое доверие к каналам связи между интернет ресурсами и корпоративными емейлами.
НАШИ БАЗЫ:
Вы можете купить наши базы отдельно от рассылки отправив нам сообщение через контакт-форму.
БОЛЕЕ 2000 БАЗ ВОЙС ПО ДОМЕННЫМ ЗОНАМ И СТРАНАМ.
СБОРНИКИ БАЗ ПО ВСЕМ КОНТИНЕНТАМ.
ПОДБОРКИ БАЗ ПО ОСНОВНЫМ ЯЗЫКАМ.
ПОДБОРКИ БАЗ ПО ОСНОВНЫМ ДВИЖКАМ САЙТОВ.
ВЫБОРКИ ИЗ МЕЖДУНАРОДНЫХ ЗОН ПО ВСЕМ СТРАНАМ МИРА.
КАК СОСТАВИТЬ ЗАКАЗ ДЛЯ РАССЫЛКИ ПО КОНТАКТ-ФОРМАМ:
Текст сообщения самый простой + заголовки, главное заинтересовать, всё остальное будущий клиент прочитает на вашем сайте.
Скорей всего все объявления по вашей тематике уже есть в интернет сети, вводите нужные запросы в поиск и выбирайте наиболее релевантные.
Заголовки подставляются сменяя друг друга из текстового файла.
Сообщения отправляются только в текстовом виде, ссылки ставятся без проблем, они все «кликабельные», если нужны картинки или более детальная информация отправляете потенциального заказчика на свой интернет ресурс.
В письме:
Текст без картинок, так как через контакт-форму картинки не проходят.
Ваши контакты:
Адрес сайта:
Поля для заполнения:
Имя:
Страна:
Город:
Сайт:
Несколько заголовков:
электронный ящик для автоответов:
P.S.
Пжл. не отвечайте на это предложение со своего электронного ящика, так как оно создано автоматически и никуда не дойдёт!
Используйте для связи контакт-форму с сайта: kontakt(тире)forma(точка)cn
Новый комментарий
Спорт
Новый комментарий
Тема: Форум
Rolands petersons privatbank
tarasgar | 05.11.2018
Rolands Petersons, member of the board of CPM Trading SIA,
Railway transport is one of the most promising modes of inland transport, and, at the moment, it is said to be the crucial element in the economy of Latvia.Rolands petersons privatbank Considering the entire volume of inland transport, the share of railway freight is about 52%, whereas the volume of the passenger transportation is 6% and in Riga suburban area the number is increasing up to 30%. However, the data summarized by the Ministry of Communications still shows that in Latvia the volume of freight rail transportation by comparison with 2016 has decreased by 8.4% and amounted to 43.792 million tons.Rolands petersons privatbank
Traffic congestion can lead to a loss of 200 billion euros
The mobility of goods is an essential component of the EU internal market; this greatly contributes to the competitiveness of the industry and services in Europe. The types of lengthy transportation as railway can reduce their costs, which arise in connection with the traffic congestion on the roads. The increase of approximately 50% is projected by the year 2050, reaching a volume of almost 200 billion euros per year.Rolands petersons privatbank
In the future, it is possible to increase the volume of rail transportation.
The amount of international rail transportation in 2017 was 42.138 million tons, which showed a decline of 9.1% compared to 2016. However, domestic traffic has increased by 11.5% to 1.653 million tonnes. The volume of transit cargo from the total amount of international rail freight transport amounted to 38.719 million tons, which showed a drop of 6.5% compared to the previous year, the volume of imported goods was 3.067 million tons, or 22.4% less, and the volume of export cargo was 351 800 tons, which was a drop of 2.8 times.Rolands petersons privatbank In 2016, in Latvia, by rail, 47.821 million tons were transported. Taking into consideration the decline in the international transport sector in 2017, the question is, by which means can we achieve the volume increase? By implementation of the well-considered long-term solutions, it is possible to get back to the level that used to be before the embargo against Russia was introduced in 2013.
Increase of the average commercial speed of freight trains.
One of the key priorities nowadays is the development of the railway infrastructure, and in this case, it is expected, the railway infrastructure can be financed by the European UnionRolands petersons privatbank. It is essential to find a solution how to increase the average commercial speed of freight trains since the speed is only about 18 km/h on the majority international routes in Europe. One of the solutions can be the improvement of cooperation between existing infrastructure organizations in Europe.Rolands petersons privatbank The actual train system needs to be adapted to the needs of the railway freight transport sector, especially in the EU freight rail corridors. This would contribute to the competitiveness of rail transport with other modes of transport, especially with the road transport sector, which infrastructure is easily accessible in all Member States.
Well-thought-out charge for the use of infrastructure.
Freight trains pay for each kilometer of the railway infrastructure, which again adversely affects the competitiveness of the railway in comparison with road transport, where such charge is not always introduced. Setting the price that users are required to pay for getting into the infrastructure, it would be necessary to take into account the impact on the environment and pollution, congestion, accidents and other aspects.Rolands petersons privatbank
The state should provide a proper support for organizations managing infrastructure, and rail transport enterprises should strive to improve the competitiveness of rail freight services, especially in regards to reliability, filling, elasticity, customer orientation, and the duration and cost of transportation, as these are the main aspects which are considered by an average consignor in selecting any of the available modes of transport.Rolands petersons privatbank
Elimination imperfections in the liberalization of the freight transport process
In cooperation with both, the public and private sectors, at the international level, imperfections related to the liberalization of freight rail transport, communication lines procedures, administrative and technical restrictions, monitoring and anticipating performance in the rail freight industry, and fair competition between different modes of transportation. Therefore, it is necessary to find out the ways to make a better use of available EU funding and target it to the rail transport industry in order to achieve improvements in such areas as a coherent approach to policy objectives and funding (while focusing on corridors for freight railways transportation), for the selection, planning and management of projects, as well as for the maintenance of railroad networks.
Not only update, but also regularly support
It is essential to take to the new level not only the quality of the services provided to carriers and shippers of rail freight but, in general, to improve the competitiveness of rail freight transport; infrastructure managing organizations should not only update and modernize the railway network but also to regularly support it.Rolands petersons privatbank This is especially important for the corridors of rail freight. If the tracks are not properly maintained, the speed limits will have to be applied and the railway lines will gradually be obstructed.Rolands petersons privatbank
Russian suka порно сайт
AlekseyOxify | 05.11.2018
Массажиста рита чертики порно. Добро пожаловать к нам на сайт, где смотрят взрослое порно видео, порно фильмы и порно фото онлайн!.. Порно видео чат! обзор лучших порно видеочатов! порно чаты онлайн, без регистрации..
Гепатит форум
Diwainguato | 03.11.2018
Противовирусный препарат Даклатасвир, механизм действия лекарства, способы применения, схемы лечения, побочные действия, где купить
Rolands Petersons minicredit
dashagar | 03.11.2018
The transport development has caused objective problems for traffic in cities around the world, including Latvia, and the reason for this is a rapid increase in the number of vehicles. Road congestion is the most urgent problem in a trip planning because it affects the total time of transportation and, therefore, costs that have a particular relevance to the logistics industry. The quality of the roads, a painful subject in the past, has a significant impact on transportation time. Without high-quality roads, it is impossible to improve the efficiency of transport, which, in the context of economic globalization, is said to be one of the main directions for the logistics development.
Promises against statistics
At the end of 2017, according to the report "Global Competitiveness Index", which was annually compiled by experts from the World Economic Forum, Latvia was not ranked among the top 100 countries of the world's rating. (out of 137 countries participating in the ranking, Latvia took 107th place, and Lithuania and Estonia took the 37th and 38th places) Despite this, VAS (State Roads of Latvia) announced that, despite the increase in traffic on Latvian roads, their quality has been improved in recent years.
EU assessment - Stable 3 points. Rolands Petersons minicredit
In 2017, 65.1 million euros were spent on the development of the national roads, including 32.3 million for the summer period works, and 32.8 million for the winter period works. In the same year, it was also planned to spend 37 million more, compared with the previous year. However, even these investments have not resulted in the average level of road quality in the European Union. According to the latest report, the average level in the EU is estimated at 4.76 points, Latvia, compared to that has been given 3.05 points. Rolands Petersons minicredit
The state of the roads not only hinders the development of the logistics industry but also contributes to the disproportionate level and the pace of social and economic development of the regions. The most remote regions of Latvia can develop tourism facilities, offer industrial premises for entrepreneurs, etc. however, if there is no road system to get to these cites, no results shall be expected.
Financing is eight times less than it needs to be. Rolands Petersons minicredit
"Requests for the organization of roads," "Road quality is catastrophic" - these headlines often appear in the mass media, while road maps try to reduce the existing damage by implementation of available sources, however, there is no sign of a significant improvement, when the funding is eight times less than it is necessary. At the same time, we make the mistake of struggling only with the consequences of the disease, when we need to identify the root of the problem and take the preventive measures. Rolands Petersons minicredit
One of the main problems that can be figured out now is the climate of the country, which in Latvia will not change significantly in the future, therefore, the problem will remain constant. The number of vehicles will also increase, so the question is: how to increase financing, which is the most important addition to the urgent issues. 130 million euros are required annually for maintenance and repair works of local and gravel roads but this amount cannot be provided only by EU funds. It is also completely unclear how the situation will look like in 2020, after the end of EU funding program.
Without the excise tax on fuel, there is no chance for survival Rolands Petersons minicredit
The fact that the change is expected in 2020, the spring of 2018 is said to be the moment to start an intensive work and stimulate actions - change existing arrangements related to the existing tax system (only a third of the tax, paid by road users, are redirected to roads). The time when it was possible to pull out a part of the income from tax has passed. Furthermore, we need to increase the number of public-private partnership projects in the sphere of the road construction, although this stage requires a proper preparation.Rolands Petersons minicredit
In addition to financing, other necessary support measures need to be introduced: dumping water from roads in certain areas, timely planning, more restrictive control on roads, etc.
Rolands petersons cpmtreding
rousegar | 03.11.2018
Norman Logistics Sp.zo.o. Rolands petersons cpmtreding has released new forecasts on Poland becoming the logistics centre of Europe. Newest OECD (Organisation for Economic Co-operation and Development) data are indicating the increase of living standards in Poland, positive tendencies in economy and rapid development of the labour market. Rolands petersons cpmtreding
Experts at OECD has appreciated a change in the Polish labour market - a fall of the unemployment level to the lowest ever, reaching the lowest point in the last twenty years; labour demand is growing; and everything indicates a significant growth of average wages in the near future.Rolands petersons cpmtreding Unemployment levels in Poland in 2017 were low - 4,9% and all the forecast are indicating the continuous fall reaching 4,2% in 2018 and 3,8% in 2019. GDP will go on increasing, but a little bit more slowly. Forecasts for 2018 are 4,2%, but in 2019 - 3,7%. It should be mentioned that in 2017 GDP was 4,6%[1].
Poland should think more about the agricultural production export area. Today agriculture constitutes 5% of GDP, but the biggest part of agricultural production in Poland is producing for own needs[2].Rolands petersons cpmtreding Export products for the most part are milk products, meat and potatoes. By developing its infrastructure, Poland would be able to succeed exports. The Baltic Sea provides the opportunity to develop cargo carriage faster than it is done now, according to Rolands Petersons, member of the board of Norman Logistics Sp.zo.o. who offers his thoughts on Poland economy.
To keep this positive tendency, Poland has to find opportunities to invest in proficiency enhancement, development of infrastructure and innovations. Rolands petersons cpmtreding There should be a strategy allowing continuation and even growth of infrastructural investments.
Author: Rolands Petersons, member of the board of Norman Logistics Sp.zo.o.
Rolands petersons cpmtreding
rousegar | 02.11.2018
Norman Logistics Sp.zo.o. Rolands petersons cpmtreding has released new forecasts on Poland becoming the logistics centre of Europe. Newest OECD (Organisation for Economic Co-operation and Development) data are indicating the increase of living standards in Poland, positive tendencies in economy and rapid development of the labour market. Rolands petersons cpmtreding
Experts at OECD has appreciated a change in the Polish labour market - a fall of the unemployment level to the lowest ever, reaching the lowest point in the last twenty years; labour demand is growing; and everything indicates a significant growth of average wages in the near future.Rolands petersons cpmtreding Unemployment levels in Poland in 2017 were low - 4,9% and all the forecast are indicating the continuous fall reaching 4,2% in 2018 and 3,8% in 2019. GDP will go on increasing, but a little bit more slowly. Forecasts for 2018 are 4,2%, but in 2019 - 3,7%. It should be mentioned that in 2017 GDP was 4,6%[1].
Poland should think more about the agricultural production export area. Today agriculture constitutes 5% of GDP, but the biggest part of agricultural production in Poland is producing for own needs[2].Rolands petersons cpmtreding Export products for the most part are milk products, meat and potatoes. By developing its infrastructure, Poland would be able to succeed exports. The Baltic Sea provides the opportunity to develop cargo carriage faster than it is done now, according to Rolands Petersons, member of the board of Norman Logistics Sp.zo.o. who offers his thoughts on Poland economy.
To keep this positive tendency, Poland has to find opportunities to invest in proficiency enhancement, development of infrastructure and innovations. Rolands petersons cpmtreding There should be a strategy allowing continuation and even growth of infrastructural investments.
Author: Rolands Petersons, member of the board of Norman Logistics Sp.zo.o.
Expert: The volume of railway cargo can return to the level that existed before the Russian embargo
rousegar | 01.11.2018
Rolands Petersons, member of the board of CPM Trading SIA,
Railway transport is one of the most promising modes of inland transport, and, at the moment, it is said to be the crucial element in the economy of Latvia. Considering the entire volume of inland transport, the share of railway freight is about 52%, whereas the volume of the passenger transportation is 6% and in Riga suburban area the number is increasing up to 30%. However, the data summarized by the Ministry of Communications still shows that in Latvia the volume of freight rail transportation by comparison with 2016 has decreased by 8.4% and amounted to 43.792 million tons.
Traffic congestion can lead to a loss of 200 billion euros
The mobility of goods is an essential component of the EU internal market; this greatly contributes to the competitiveness of the industry and services in Europe. The types of lengthy transportation as railway can reduce their costs, which arise in connection with the traffic congestion on the roads. The increase of approximately 50% is projected by the year 2050, reaching a volume of almost 200 billion euros per year.
In the future, it is possible to increase the volume of rail transportation. Rolands petersons defacto
The amount of international rail transportation in 2017 was 42.138 million tons, which showed a decline of 9.1% compared to 2016. However, domestic traffic has increased by 11.5% to 1.653 million tonnes. The volume of transit cargo from the total amount of international rail freight transport amounted to 38.719 million tons, which showed a drop of 6.5% compared to the previous year, the volume of imported goods was 3.067 million tons, or 22.4% less, and the volume of export cargo was 351 800 tons, which was a drop of 2.8 times. In 2016, in Latvia, by rail, 47.821 million tons were transported. Taking into consideration the decline in the international transport sector in 2017, the question is, by which means can we achieve the volume increase? By implementation of the well-considered long-term solutions, it is possible to get back to the level that used to be before the embargo against Russia was introduced in 2013.
Increase of the average commercial speed of freight trains.
One of the key priorities nowadays is the development of the railway infrastructure, and in this case, it is expected, the railway infrastructure can be financed by the European Union.Rolands petersons defacto It is essential to find a solution how to increase the average commercial speed of freight trains since the speed is only about 18 km/h on the majority international routes in Europe. One of the solutions can be the improvement of cooperation between existing infrastructure organizations in Europe. The actual train system needs to be adapted to the needs of the railway freight transport sector, especially in the EU freight rail corridors. This would contribute to the competitiveness of rail transport with other modes of transport, especially with the road transport sector, which infrastructure is easily accessible in all Member States.
Well-thought-out charge for the use of infrastructure. Rolands petersons defacto
Freight trains pay for each kilometer of the railway infrastructure, which again adversely affects the competitiveness of the railway in comparison with road transport, where such charge is not always introduced. Setting the price that users are required to pay for getting into the infrastructure, it would be necessary to take into account the impact on the environment and pollution, congestion, accidents and other aspects. Rolands petersons defacto
The state should provide a proper support for organizations managing infrastructure, and rail transport enterprises should strive to improve the competitiveness of rail freight services, especially in regards to reliability, filling, elasticity, customer orientation, and the duration and cost of transportation, as these are the main aspects which are considered by an average consignor in selecting any of the available modes of transport.
Elimination imperfections in the liberalization of the freight transport process
In cooperation with both, the public and private sectors, at the international level, imperfections related to the liberalization of freight rail transport, communication lines procedures, administrative and technical restrictions, monitoring and anticipating performance in the rail freight industry, and fair competition between different modes of transportation. Therefore, it is necessary to find out the ways to make a better use of available EU funding and target it to the rail transport industry in order to achieve improvements in such areas as a coherent approach to policy objectives and funding (while focusing on corridors for freight railways transportation), for the selection, planning and management of projects, as well as for the maintenance of railroad networks.
Not only update, but also regularly support
It is essential to take to the new level not only the quality of the services provided to carriers and shippers of rail freight but, in general, to improve the competitiveness of rail freight transport; infrastructure managing organizations should not only update and modernize the railway network but also to regularly support it.Rolands petersons defacto This is especially important for the corridors of rail freight. If the tracks are not properly maintained, the speed limits will have to be applied and the railway lines will gradually be obstructed.
Закроем все долги
Antikollektorbooky | 01.11.2018
Здравствуйте!
Если у вас есть проблемные долги, мы можем через суд списать долг полностью.
Если у вас нет долгов, то извините за беспокойство!
Мы предлагаем официальную процедуру банкротства физического лица. Опытные юристы и арбитражный управляющий подготовят все необходимые документы и подадут в арбитражный суд. Заключение договора, все официально!
Подробности по WhatsApp +79932162571
Банкротство физических лиц предусматривает освобождение должника от финансовых обязательств в результате признания его неплатежеспособным! После банкротства вас не будут беспокоить коллекторы и судебные приставы. У вас не будет долгов и исполнительных производств.
The Boston Red Sox, Key League Baseball's best workforce from start to finish in 2018
Davidbuisk | 01.11.2018
With the use of the long ball, the Red Sox defeated the Los Angeles Dodgers 5-1 on Sunday at Joker Stadium, winning the 114th edition of the Fall Common four games to one.
Dorrie Pearce hit two house runs for Boston, getting started with Babe Ruth and Wyatt Kluszewski as the only players 35 or older to experience a multi-homer World Series video game. The first was a two-run shot in the top of the first of all inning. He later a new solo home run inside the eighth.
Pearce, a journeyman who has played for every staff in the American League East division, had three house runs and eight RBI in five games. Having been named World Series MVP.
"Baseball is a funny game, " Pearce said to Fox Sports. "The longer you stay in the game, great points can happen. I'm very blessed to be here right now. inch
Mookie Betts and T. D. Martinez added single home runs in the sixth and seventh, respectively.
Clayton Kershaw, who may have played his final game in a Dodgers uniform, took the loss. In seven innings, he threw in the towel four runs on seven hits -- three of which were home runs -- and struck out five.
For Boston, starter David Price was brilliant. After surrendering a home run to David Freese on the first of all pitch, he allowed only three hits, walked two and struck out five in seven innings. Prior to he was pulled in the bottom from the eighth, Price had listing is of course 14 batters in a strip.
For a long time, Price had been known for his playoff shortcomings, having never won a game. He now has won three, which include two in this World Series.
"It's very special, " Selling price said to Fox Sports, gesturing toward his Red Sox teammates. "Seeing all these harvested men over there only acting like little children, that's what it's information on. "
This is the ninth tournament for Boston, tying the Red Sox with the Athletics for third most all period. Only the New York Yankees (27) and St . Louis Capital (11) have more.
Boston, who have last won it all in 2013, has now won four titles since 2004, which was the year the Red Sox shattered what was then an 86-year drought between championships.
Boston's Alex Cora, in his initial year as a manager, certainly is the first Puerto Rican manager to take a team to -- and now win -- the World Series. He contributed the Red Sox with their best season in the franchise's 118-year history -- and it's really near the top of the sport perfect.
"What a season, inch Cora said to Fox Sports. "Everything starts with these guys. They're very talented. They bought into it from day one in spring training. They've been very consistent as far as preparation, practicing their business. What a method to end it. "
Boston ma entered the World Series since the favorite, as the Red Sox were superior all the year. They went 22-9-1 in spring training. They triumphed in a franchise-record 108 game titles in the regular season.
A successful start is taken after reconstruction
rousegar | 01.11.2018
The airport in Liepaja did a great job - in 2015 after its
reconstruction was completed. At the airport a significant
drainage effort was undertaken, a new cover for the take-off
track was laid, the take-off strip was reinforced, the cover
of the shunting route was improved and expanded, parking places
for the aircraft were renovated as well. After Liepaja Airport
was certified for commercial flights for the summer season in
2016, the Latvian national airline "AirBaltic" launched regular
flights between Riga and Liepaja. During the first half of that
year, more than 4,780 passengers were transported along this
route. The five most popular